HuskAudi
Audi + Husk = Dagdroom

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe Audi!

U hebt van Audi Belgium een voucher ontvangen om te genieten van het Audi Mobility Program by HUSK.

HUSK biedt een waaier aan professionele mobiliteitsoplossingen volgens uw specifieke behoeften. Dit maakt HUSK het beste alternatief voor de reguliere taxi's met een breder, flexibeler en hoogwaardiger dienstenpakket.

Wij zijn er trots op reeds een groot aantal grote bedrijven en KMO's onder onze klanten te mogen rekenen.

Een privéchauffeur nodig? Shuttle naar de luchthaven, ontspannende rit naar een zakelijke bijeenkomst, of een evenement? Naar zee met uw gezin zonder parkeerstress?

Met uw mobiliteitsvoucher is het allemaal mogelijk. Dit met de extra kennis en gemoedsrust dat u niet zelf hoeft te rijden en uw chauffeur altijd op tijd voor u klaar staat.



Uw voucher heeft een waarde van € 1.815 incl. BTW. U kunt dit budget spreiden over meerdere reizen en/of meerdere dagen.

Als u een auto boekt, kunt u genieten van een gepersonaliseerde ervaring op maat.

Als u vragen hebt, aarzel dan niet om onze speciale telefoonlijn te bellen +32 2 586 27 96 of stuur een e-mail naar onderstaand adres.

Houd er rekening mee dat deze service wordt aangeboden als een auto met chauffeur.

Wij kunnen deze diensten niet afzonderlijk aanbieden.

Voor meer informatie,
gelieve ons te contacteren op het nummer +32 2 586 27 96 en een van onze agenten zal uw chauffeur en voertuig voor u reserveren op de data die u schikken.

Audi + Husk = Dagdroom

Heb je een privé chauffeur nodig? Shuttle naar de luchthaven, ontspannende rit naar een zakelijke bijeenkomst, of een evenement? Naar zee met uw gezin zonder parkeerstress?
Met uw mobiliteitsvoucher is het allemaal mogelijk. Dit met de extra kennis en gemoedsrust dat u niet zelf hoeft te rijden en uw chauffeur altijd op tijd voor u klaar staat.

Uw voucher heeft een waarde van € 1.500 incl. btw. U kunt dit budget spreiden over meerdere ritten en/of meerdere dagen.

Wanneer u een auto boekt, kunt u genieten van een op maat gemaakte en persoonlijke ervaring.

Neem contact met ons op:
TELEFOON
Per telefoon
EMAIL
Per e-mail

Hoe reserveer ik mijn Audi Mobility Program by Husk rit?

Sluiten

Het boeken van een Audi Mobility Program by Husk rit kan eenvoudig op verschillende manieren. Wij van HUSK zijn altijd bereikbaar op bovenstaand telefoonnummer en e-mailadres (behalve in het weekend en op feestdagen). U kunt er dus voor kiezen om uw wensen via een e-mail op te schrijven. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op om deze ervaring te boeken. Liever meteen iemand aan de telefoon om uw wensen te bespreken? Geen enkel probleem, wij zijn elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Bellen na deze uren is ook mogelijk dankzij de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug om al uw vragen te beantwoorden. We hopen u snel te horen!

Wat gebeurt er als mijn tegoed op is, maar ik toch van de dienst gebruik wil blijven maken?

Sluiten

Indien u uw Audi Mobility Program door Husk credit heeft bereikt, maar u bent nog niet klaar met het genieten van deze Audi VIP service, dan kunt u zorgeloos blijven genieten van de aangeboden diensten. Deze worden dan in rekening gebracht volgens onze standaardtarieven. U kunt dit bespreken met uw Audi Mobility Program by Husk contactpersoon. Er komt de mogelijkheid tot contactloos betalen, creditcard en facturering. Geef uw wensen aan ons door en wij regelen de rest.

Hoeveel mensen kan ik meenemen?

Sluiten

Er gaat niets boven het kunnen delen van een Audi VIP ervaring met uw geliefden, vrienden en familie. Het is dus absoluut mogelijk om mensen mee te nemen op uw rit. Geef dit altijd vooraf aan bij uw contactpersoon bij het boeken van de rit. Het aantal personen dat u kunt meenemen is afhankelijk van de beschikbare stoelen in de auto. In de Audi A8 kunnen bijvoorbeeld 2 personen achterin zitten en 1 persoon voorin, terwijl in een Audi Q8 e-tron 3 personen achterin kunnen zitten en 1 persoon voorin. Dit zijn allemaal zaken die u kunt bespreken met uw Audi Mobility Program by Husk contactpersoon.

Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn rit?

Sluiten

Een reservering moeten annuleren is een spijtige gebeurtenis, maar altijd mogelijk. Dit kan zonder kosten, tenzij de annulering minder dan 48 uur voor de reservering plaatsvindt. In dat geval zijn wij genoodzaakt de rit voor 80% in rekening te brengen. Uiteraard is het altijd mogelijk om de geannuleerde reservering te verplaatsen naar een nieuwe datum die u beter uitkomt.

Kan ik een reservering annuleren?

Sluiten

Of course, we understand a change of plans can occur. This is why you can always move/ cancel a made reservation. You can reach us for all your questions on the contact details below: In the case you want to reach us outside the office hours, there is the availability of leaving a voicemail. This way you will always be able to leave us your message and we can contact you as soon as possible to discuss your needs. Please note that there are costs associated with a last-minute cancellation (< 48 hour before reservation). For more information, please see “cancellation costs”.

Hoe controleer ik mijn Audi Mobiliteitsprogramma budget?

Sluiten

Bij het boeken van een rit kunt u per e-mail uw resterende tegoed voor het Audi Mobility Program by Husk ritten opvragen. Aan het einde van elke rit krijgt u per sms een overzicht van wat er al gedaan is, en hoeveel tegoed er nog over is. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.

Welke auto's?

Sluiten

Om te kunnen genieten van uw Audi mobiliteitsprogramma van Husk VIP transport, bieden wij het nieuwste en beste wat Audi te bieden heeft. U kunt kiezen uit verschillende luxe Audi modellen waaronder: - Audi A6 - Audi A7 - Audi A8 - Audi Q7 - Audi Q8/ Q8 e-tron. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de auto en uw wensen kunnen wij de ideale match maken voor uw onvergetelijke premium transportervaring.